Obserwatorzy

sobota, 10 stycznia 2015

3. Art Journal???

Mam taką sklerozę że już jej nie ogarniam, jestem jedną wielką sklerozą.
Czasem warto zrobić porządek, bo ciekawe rzeczy można znaleźć. Wczoraj ogarniałam pewien nieład i natrafiłam na zaczątek mojego Art Journala. Na blogu Kawa i Nożyczki rzucono taki temat: "Naprawdę jaka jestem....". Zrobiłam go 14 grudnia i przez święta zapomniałam ;)
Jeszcze dokładnie nie wiem czym to się je to całę żurnalowanie, ale myślę że warto spróbować... wyjdzie w praniu.
Na początek kupiłam zeszyt i ozdobiłam okładkę.

prezentuje się ona tak:
przód



przód i tył


wewnętrzna strona okładki


pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. Żurnalowanie je się z wielkim smakiem, a apetyt rośnie w miarę jedzenia:-)
    Fajnie, że dołączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mam słomiany zapał, ale postaram się zmobilizować :)

      Usuń
  2. piękna okładka, bardzo subtelna, w cudnej kolorystyce!
    cieszę się, że bawisz się z nami

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie gdy napiszesz komentarz
(komentarze z linkami komercyjnymi będą usuwane)