Obserwatorzy

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Kolaże z Wróżki

Witajcie,

pocięłam Wróżkę :) tak sobie wymyślono na blogu Kawa i Nożyczki.

w oko od razu rzuciła mi się okładka, bardzo ładna, ucieszyłam się że wewnątrz była również ta grafika bez tych wszystkich tytułów i ona pierwsza poszła pod nożyczki



tym razem miałam więcej czasu, więc pobawiłam się kolorami i wycinaniem obrazków












tym razem pobawiłam się bardziej obrazem niż słowem, ale jeszcze jest czas, więc może coś powycinam.

pozdrawiam :)

p.s. słowa nie dotrzymałam i w nocy obejrzałam inne prace ;) zapowiada się interesująco

p.s.II. zapraszam do obserwowania bloga, pod nagłówkiem jest odpowiednie narzędzie :)

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kolaże. Moim faworytem jest ten z sałatką z głów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ciekawe czy jeszcze komuś sałatka przypadnie do gustu... ;)

      Usuń
  2. fantastyczne prace, napracowałaś się i efekt jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, fakt, ta wróżka nie dawała mi spać po nocach ;)

      Usuń
  3. Kobieta życzliwa i doświadczona życiowo mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak to już jest z tymi kobietami ;)

      Usuń
    2. Mnie tak samo! najbardziej rzuciła mi się w oczy - tekst bombowy;)

      Usuń
  4. No i kolejne cudo! zastanawiam się , czy swoje pokazywać;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja się tam nie zastanawiam, tylko pokazuję ;) chętnie obejrzę, więc wrzucaj :)

      Usuń
  5. najbardziej mnie urzekła Sielanka - świetnie dobrane obrazki :) ale już kobieta życzliwa podbiła moje serce. też planowałam ten tekst użyć i cieszę się, że tego nie zrobiłam - wypadło by pewnie dużo gorzej, niż u Ciebie. świetne robisz tła!

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolaże!!! i tła zrobiłaś fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miałam więcej czasu więc mogłam się pobawić w takie paćkanie :)

      Usuń
  7. ale wysyp kolaży! dla mnie naj kobieta życzliwa - po prostu super! zaraz za nią sielanka - pięknie skomponowana całość!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie gdy napiszesz komentarz
(komentarze z linkami komercyjnymi będą usuwane)