Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Esquire pocięty

W zasadzie im dłużej wertuję tę gazetę, tym bardziej działa mi na układ nerwowy... W ramach protestu pokazuję skromny dorobek z tego numeru "Esquire" :P

Po więcej prac innych kreatywnych osób zapraszam na bloga Kawa i nożyczki






na pierwszy rzut oka pismo wydawało się być to ciekawym materiałem, ale zapał zgasł, bo może i zabawnie jest napisana instrukcja obsługi kobiet, ale takie traktowanie płci pięknej mnie drażni, być może kobiety nie powinny czytać  męskich pism, by żyć w błogiej nieświadomości...

Esquire idzie na makulaturę (trochę szkoda kasy ;P)

6 komentarzy:

  1. "Moja matka nauczyła mnie nosić bawełniane stringi":D :D :D
    Faceci są z Marsa, a Wenus z Milo!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa... tylko tyle się ostało z mojego "wielmożnego...", Wenus z Milo jak to kobieta też z Wenus... i facetów nie rozumie tak jak i tego pisma

      Usuń
  2. Ronaldo rules!!! :) Ja też mam mieszane uczucia co do tej gazety. Praktycznie połowa stron to reklamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwotnie piłkarz miał lecieć na latawcu w kosmosie, ale w końcu ujawnił się ze stringami ;P

      Usuń
  3. Bawełniane stringi - wiadomo zdrowsze od lycry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tworzysz... pozdrowienia
    Cottoanra

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie gdy napiszesz komentarz
(komentarze z linkami komercyjnymi będą usuwane)