Obserwatorzy

wtorek, 24 lutego 2015

Komiks

Jakiś czas temu jedna z córek (druga klasa SP) miała zadane narysować komiks. Dziecko jak to dziecko stwierdziło, że nie potrafi narysować historyjki, wobec czego chętnie pomogłam. Najpierw córka wymyśliła o czym ma być komiks, następnie wzięłam się za szkicowanie na brudno, żeby zobaczyć jak to będzie mniej więcej wyglądało, dopracowałyśmy wypowiedzi bohaterów i opisy w chmurkach. Potem narysowałam komiks na czysto, kontury poprawiłam cienkim czarnym markerem (nadal leży gdzieś zaginiony). Kolorowałyśmy już wspólnie, córka dorobiła gwiazdki na niebie. Całość jest na kartce większej od A4 ale mniejszej od A3, dlatego też zeskanowałam go w dwóch częściach i "skleiłam" w paint'cie


to była super zabawa :)
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie gdy napiszesz komentarz
(komentarze z linkami komercyjnymi będą usuwane)